Stigas verzuimbegeleiding
Dit is wat klanten over ons zeggen
Verzuimreviews
We kennen jouw bedrijf en spreken de taal van de sector. Je krijgt een vaste contactpersoon, binnen twee dagen na een verzuimmelding contact én we helpen je verzuim te voorkomen. Wat zeggen onze klanten daar zelf over? We vroegen het aan verschillende klanten uit de agrarische en groene sector.
“Een zieke medewerker kan binnen 2 weken al terecht bij de bedrijfsarts.”
"We hebben voor Stigas gekozen omdat we op zoek waren naar een partij die niet zo heel erg groot is, waar persoonlijk contact mogelijk is en die kennis heeft van onze branche. Het bevalt goed, we zijn heel tevreden: een zieke medewerker kan binnen twee weken al terecht bij de bedrijfsarts.”
Lees meer“Ik ben fan van maatwerk, korte lijnen en van preventie.”
“Een arbodienst met kennis van de sector glastuinbouw, dat is voor ons belangrijk. Bij ons is er veel fysieke arbeid, repeterend werk en een arbeidspatroon met pieken en dalen. Stigas snapt wat dat betekent.”
Lees meer“De agrarische roots van Stigas helpen.”
“We waren op zoek naar een arbodienst voor de medewerkers die onder het eigenrisicodragerschap Ziektewet vallen, in ons geval: de uitzendkrachten. We zijn een onderzoek gestart, hebben offertes opgevraagd en zijn bij Stigas uitgekomen. Ook omdat we van collega-bedrijven goede verhalen over hun arbodienstverlening hadden gehoord.”
Lees meer“Aan Stigas heb ik een partner waarmee ik kan lezen en schrijven”
We hebben geleerd in het denken in mogelijkheden in plaats van belemmeringen. Zo vinden we altijd passend alternatief werk voor een medewerker die zijn huidige werk voorlopig niet kan doen.
Lees meer“De mensen van Stigas hebben feeling met onze sector. En ik voel me bij ze thuis.”
“Sinds januari dit jaar zijn we voor verzuim aangesloten bij Stigas. Voor preventie al veel langer. De mensen van Stigas hebben feeling met onze sector. En ik voel me bij ze thuis. Ik kan heel eerlijk zijn, ook over lastige zaken waar ik echt mee in mijn maag zit."
Lees meer“Stigas kent onze sector, weet van de hoed en de rand en dat praat gemakkelijk. ”
“Samen met Stigas proberen we het ziekteverzuim in goede banen te leiden en waar mogelijk te voorkomen. We zijn heel tevreden over de samenwerking. Stigas kent onze sector, weet van de hoed en de rand en dat praat gemakkelijk. De lijnen bij Stigas zijn kort en afspraak is afspraak."
Lees meer“Soepel kunnen schakelen, snel antwoord krijgen op een vraag en vlot een afspraak kunnen wijzigen, dat is voor ons belangrijk.”
“Dat kan alleen als je persoonlijk contact hebt, met de bedrijfsarts, de re-integratieadviseur en met degene die de afspraken beheert. Stigas biedt deze service. Daarnaast zijn transparantie in de kosten en oog voor preventie voor ons echt een pré.”
Lees meer“Stigas werkt branchegericht en kent de markt.”
“Onze verzuimverzekering loopt bij Cumela Verzekeringen. Stigas is de arbodienst die daaraan is gekoppeld. Stigas werkt branchegericht; ze kennen de markt en de mensen en dat is voor ons belangrijk. De verzuimbegeleiding en de re-integratie van medewerkers loop daardoor goed. Een algemene arbodienst zou voor ons niet geschikt zijn.”
Lees meerKrijg grip op verzuim
Als jij ook wel eens te maken hebt gehad met een werknemer die uit de roulatie is, weet je dat een helpende hand in de vorm van goede begeleiding van onschatbare waarde is om hen weer op het goede spoor te krijgen. Dat is precies wat Stigas aanbiedt, maar dan met een speciaal tintje. Stigas is er namelijk exclusief voor de bedrijven in de agrarische en groene sector.