Vragen over het nieuwe RIE-systeem?
Zoals je hebt kunnen lezen, zijn wij momenteel bezig met een vernieuwd RIE-systeem. Heb jij hier vragen over? Wij staan voor je klaar. Neem via onderstaand formulier eenvoudig contact met ons op of lees de veelgestelde vragen door.
Veelgestelde vragen
Overgang naar het nieuwe RIE-systeem
Vanaf wanneer kan ik gebruik maken van de RIE in het nieuwe systeem?
We verwachten vanaf half april. Maak je nu gebruik van het huidige RIE-systeem? Dan ontvang je vanzelf een bericht over wanneer je aan de slag kunt in het nieuwe systeem.
Hoe krijg ik toegang tot het nieuwe RIE-systeem?
Als het nieuwe RIE-systeem in de lucht is, krijg je van ons een uitnodiging met de inloggegevens. Kun je niet wachten? Vanaf april kun je je ook zelf aanmelden. Dat kan door een mail door dit contactformulier in te vullen.
Wat is het verschil tussen het oude en nieuwe RIE-systeem?
Het oude en het nieuwe systeem lijken op elkaar. Er zijn verbetering doorgevoerd op het gebied van gebruiksgemak. Ook is de inventarisatielijst, samen met vertegenwoordigers uit de sector, geactualiseerd.
Tot wanneer kan ik nog gebruikmaken van het huidige RIE-systeem?
Het huidige systeem is na april (wanneer het nieuwe systeem beschikbaar is) nog een aantal maanden te gebruiken. Wij adviseren je wel om zodra je actief aan je RIE gaat werken, dit in het nieuwe systeem te gaan doen.
RIE-aanvragen en urgentie
Ik heb op korte termijn een RIE nodig. Wat moet ik doen?
Als je op korte termijn een actuele RIE nodig hebt, dan kun je deze nog in het huidige systeem maken en afronden. Zodra je de inventarisatie en het plan van aanpak hebt gemaakt, kun je een rapport hiervan downloaden en bewaren.
Inloggen en toegang
Ik ben mijn inloggegevens kwijt
Je gebruikersnaam en wachtwoord van het huidige systeem kun je opvragen via de knop ‘gebruikersnaam vergeten’ of ‘wachtwoord vergeten’. Het is belangrijk dat je weet onder welk e-mailadres jouw gebruikersaccount is geregistreerd. Weet je dit niet (meer)? Dan kun je contact opnemen met de Servicedesk van Stigas via info@stigas.nl of telefonisch 085 044 07 00.
Afspraak met een Stigas adviseur
Binnenkort heb ik een afspraak met een Stigas adviseur op mijn bedrijf. Wat moet ik doen?
Vanaf medio april kan iedere ondernemer gebruik maken van het nieuwe RIE-systeem. Heb jij voor die tijd een afspraak met een Stigasadviseur voor een toetsing of ondersteuning bij het maken van de RIE? Stem dat even met je adviseur af of je de RIE in het huidige systeem (af)maakt of dat je vanaf april in het nieuwe RIE systeem start.
Geen vragen en antwoorden gevonden.